1. Σχετικά με τον πελάτη
- Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την εταιρεία σας/τη δραστηριότητά σας;
Η Cityzen Parking & Services είναι η πρώτη εταιρεία στάθμευσης στην Ελλάδα, η οποία προέκυψε από την μετονομασία της Central Parking System Athens το 2015, ενώ οι ρίζες της πηγαίνουν στην Central Parking System Corporation των ΗΠΑ, ιδρυμένη το 1968. Η Cityzen έχει εξελιχθεί σε πάροχο ολοκληρωμένων υπηρεσιών στάθμευσης, εστιάζοντας στην καινοτομία, την ψηφιακή διαχείριση μέσω της εφαρμογής της (Cityzen App) και την παροχή υποδομών για βιώσιμη αστική μετακίνηση, όπως θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και σταθμούς εναλλακτικών μέσων μεταφοράς.
- Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις ή στόχοι του κλάδου σας;
Στόχος μας στη Cityzen είναι να προσφέρουμε στο εκτεταμένο πελατολόγιό μας όχι απλώς τις καλύτερες υπηρεσίες στάθμευσης στην Ελλάδα, αλλά μια ολιστική εμπειρία κάλυψης αναγκών.
Για τη Cityzen, προτεραιότητα είναι ο πελάτης. Εσύ! «Πρώτα εσύ!», δύο λέξεις που, υπογράφοντας το όνομά μας και την εταιρική μας επικοινωνία, αποτυπώνουν ακριβώς και δηλώνουν ρητά αυτή μας την επιλογή.
2. Το πρόβλημα / ανάγκη
- Ποιο ήταν το βασικό πρόβλημα ή ανάγκη που σας οδήγησε να αναζητήσετε λύση;
Σε συνέχεια περιστατικού phishing που συνέβη, βρεθήκαμε μπροστά στην πρόκληση να αναζητήσουμε έναν ασφαλή τρόπο απομακρυσμένης εργασίας, προστατευόμενοι παράλληλα από το firewall της εταιρίας. - Τι σας δυσκόλευε περισσότερο στην καθημερινή σας λειτουργία;
Μέχρι πρότινος δεν υπήρχε ξεκάθαρη εικόνα των κριτηρίων ασφαλείας των δικτύων, στα οποία συνδέονταν οι υπολογιστές όσον εργάζονταν απομακρυσμένα. - Ποιες άλλες λύσεις είχατε δοκιμάσει πριν;
-Η προηγούμενη λύση που υπήρχε ήταν το VPN, όπου δεν εξασφάλιζε την ασφάλεια πάρα μόνο τη διασύνδεση του υπολογιστή με τα κεντρικά.
3. Η λύση που παρείχε η Orthology
- Τι σας έκανε να επιλέξετε τη δική μας υπηρεσία/προϊόν;
Το επίπεδο ασφάλειας, η ευελιξία και τέλος η ταχύτητα εργασίας εντός του απομακρυσμένου υπολογιστή. - Πώς ήταν η διαδικασία συνεργασίας/υλοποίησης;
Δημιουργήθηκε ένας νέος ισχυρός server στο infrastructure του πελάτη όπου εκεί φιλοξενήθηκε ένας Microsoft Hyper-V provider. Εντός αυτού του provider δημιουργήθηκε ένα virtual machine Windows 11 ως template όπου εγκαταστάθηκαν όλες οι εφαρμογές που λειτουργεί ο πελάτης. Μέσω αυτού του template φτιάχτηκαν κλώνοι απομακρυσμένων υπολογιστών. Κάθε νέος κλώνος χρειάζεται μόλις λίγα δευτερόλεπτα να δημιουργηθεί και άμεσα μπορεί να το χρησιμοποιηθεί από τον χρήστη. Τέλος ο κάθε χρήστης έχει έναν δικό του προσωπικό online ταχύτατο virtual υπολογιστή για να εργαστεί από οπουδήποτε, από οποιοδήποτε platform (pc,laptop,android,ios) με τη μέγιστη ασφάλεια. - Υπήρχε κάτι που σας εντυπωσίασε θετικά;
Αρχικά ο πελάτης νιώθει ασφαλής αλλά ταυτόχρονα εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα, καθώς δεν χρειάζεται πλέον έναν ισχυρό υπολογιστή για να εργαστεί ο κάθε χρήστης αλλά ανοίγει το parallels και το virtual pc που είναι assigned σε εκείνον και του δίνει την αίσθηση flagship εμπειρίας.
4. Αποτελέσματα
- Τι αλλαγές είδατε μετά την εφαρμογή της λύσης;
Μπορεί ο οποιοσήποτε να εργαστεί σε πολλά διαφορετικά platforms ακόμα και σε tablets. Επίσης ο χρόνος ένταξης νέου εργαζόμενου μειώθηκε καθώς πλέον ότι χρειάζεται ο πελάτης είναι ήδη προ εγκατεστημένα στο cloned pc του. - Μπορείτε να μας δώσετε συγκεκριμένα παραδείγματα (π.χ. μετρήσιμα αποτελέσματα, βελτίωση χρόνου, μείωση κόστους, αύξηση πωλήσεων);
Σύμφωνα με τα reports των τελευταίων 6 μηνών έχει αποδειχθεί πως οι ενέργειες ΙΤ για την ένταξη νέου υπαλλήλου έχουν μειωθεί κατά 40%. Επίσης έχουν εξαλειφθεί τα requests προς το ΙΤ που αφορούν θέματα σύνδεσης και παραμετροποίησης VPN, όπου βελτιστοποιούν για τον πελάτη τους χρόνους των operations.


