Σχετικά με τον πελάτη

  • Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την εταιρεία σας/τη δραστηριότητά σας;

Είμαστε μια μεσαίου μεγέθους ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά. Διαθέτουμε περιορισμένο αριθμό υπαλλήλων στη Διεύθυνση Μηχανογράφησης, η οποία όμως διαχειρίζεται κρίσιμες λειτουργίες για τη συνέχιση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας.

  • Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις ή στόχοι του κλάδου σας;

Η ασφάλεια δεδομένων, η συμμόρφωση με εθνικά και ευρωπαϊκά κανονιστικά πλαίσια, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και η μείωση του λειτουργικού κόστους.

2. Το πρόβλημα / ανάγκη

  • Ποιο ήταν το βασικό πρόβλημα ή ανάγκη που σας οδήγησε να αναζητήσετε λύση;

Η ανάγκη για απομακρυσμένη διαχείριση των υποδομών πληροφορικής, καλύτερη ορατότητα στα συστήματα και ταχύτερη απόκριση σε τεχνικά ζητήματα, με τρόπο που να καλύπτει και τις κανονιστικές απαιτήσεις.

  • Τι σας δυσκόλευε περισσότερο στην καθημερινή σας λειτουργία;

Η συνεχής ανάγκη για τεχνική υποστήριξη και άμεση απόκριση σε αιτήματα των χρηστών, σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις για ασφάλεια, διαθεσιμότητα και συμμόρφωση με κανονιστικά πλαίσια όπως οι οδηγίες της Τράπεζας της Ελλάδος και ο ευρωπαϊκός κανονισμός 2022/2554 (DORA).

  • Ποιες άλλες λύσεις είχατε δοκιμάσει πριν;

Είχαμε χρησιμοποιήσει επιμέρους εργαλεία remote support και ticketing, χωρίς όμως την απαιτούμενη ενοποίηση και ολοκληρωμένη διαχείριση.

3. Η λύση που παρείχε η Orthology

  • Τι σας έκανε να επιλέξετε τη δική μας υπηρεσία/προϊόν;

Η δυνατότητα συγκέντρωσης πολλών λειτουργιών (monitoring, remote support, patch management, reporting) σε μία πλατφόρμα. Επίσης, η προστιθέμενη αξία ως προς την κανονιστική συμμόρφωση, αφού μπορούμε να αποδεικνύουμε traceability και αποτελεσματική παρακολούθηση κινδύνων ΙΤ.

  • Πώς ήταν η διαδικασία συνεργασίας/υλοποίησης;

Απλή και γρήγορη. Η ομάδα μας κατάφερε να ενσωματώσει το Atera στην καθημερινή ροή εργασίας χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες και χωρίς διακοπή λειτουργιών.

  • Υπήρχε κάτι που σας εντυπωσίασε θετικά;

Η φιλικότητα της πλατφόρμας, η άμεση απόκριση σε προβλήματα, καθώς και οι δυνατότητες reporting που υποστηρίζουν τις κανονιστικές μας υποχρεώσεις.

4. Αποτελέσματα

  • Τι αλλαγές είδατε μετά την εφαρμογή της λύσης;

Αυξήθηκε σημαντικά η ταχύτητα απόκρισης της Διεύθυνσης Μηχανογράφησης, μειώθηκαν τα downtime περιστατικά και έχουμε πλέον καλύτερο έλεγχο ασφάλειας και διαθεσιμότητας.

  • Μπορείτε να μας δώσετε συγκεκριμένα παραδείγματα (π.χ. μετρήσιμα αποτελέσματα, βελτίωση χρόνου, μείωση κόστους, αύξηση πωλήσεων);

Με το Atera έχουμε πλέον μια συστηματική και κεντρικοποιημένη διαδικασία για το patch management, που μας εξασφαλίζει ότι τα συστήματά μας παραμένουν ενημερωμένα και ασφαλή χωρίς χειροκίνητες παρεμβάσεις. Παράλληλα, μέσω του capacity management μπορούμε να παρακολουθούμε προληπτικά την κατάσταση των υποδομών μας, να εντοπίζουμε πιθανά σημεία συμφόρησης και να σχεδιάζουμε καλύτερα τις μελλοντικές ανάγκες. Αυτό έχει βελτιώσει την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας και έχει μειώσει σημαντικά το λειτουργικό ρίσκο.

  • Πώς έχει αλλάξει η καθημερινότητά σας;

Η καθημερινότητά μας έχει γίνει πιο οργανωμένη και αποδοτική. Με το Atera έχουμε κεντρικοποιήσει τη διαχείριση των συστημάτων, μειώσαμε τον χρόνο που δαπανάται για επαναλαμβανόμενες εργασίες και μπορούμε να εστιάσουμε σε πιο στρατηγικές πρωτοβουλίες. Επιπλέον, χάρη στις δυνατότητες αυτοματισμού και reporting, υπάρχει πλέον μεγαλύτερη διαφάνεια και ασφάλεια στη λειτουργία μας,