“Τρέξτε” το IT σας με την χρήση του AI, ενσωματωμένο σε μια ενιαία, επεκτάσιμη πλατφόρμα για παρακολούθηση και επιδιόρθωση, επιταχύνοντας τις καθημερινές εργασίες.
-
Συνδυάστε το RMM, το helpdesk, την εξυπηρέτηση αιτημάτων τεχνικής υποστήριξης σε μια πλατφόρμα, απλοποιώντας τη διαχείριση IT και μειώνοντας την ανάγκη για πολλαπλά συστήματα.
-
Αυτοματοποιεί τις εργασίες, απλοποιεί τις ροές εργασίας και μειώνει την πολυπλοκότητα, οδηγώντας σε ταχύτερη επίλυση προβλημάτων και αυξημένη παραγωγικότητα.
-
Ισχυρές δυνατότητες απομακρυσμένης πρόσβασης, που επιτρέπουν στους επαγγελματίες πληροφορικής να διαχειρίζονται και να υποστηρίζουν εξ αποστάσεως συσκευές, ακόμη και από διαφορετικές τοποθεσίες.
-
Βελτιώστε τις λειτουργίες πληροφορικής και παρέχοντας προληπτική υποστήριξη, η Atera μπορεί να συμβάλει στην αυξημένη ικανοποίηση των πελατών.
-
Η ενσωμάτωση του συστήματος Helpdesk, Billing and Reporting βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ των πελατών και του προσωπικού IT, διασφαλίζοντας ότι τα ερωτήματα ανταποκρίνονται άμεσα και τα ζητήματα επιλύονται αποτελεσματικά.