Σχετικά με τον πελάτη
- Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την εταιρεία σας/τη δραστηριότητά σας;
Η Humanis είναι μια εταιρεία συμβούλων HR στην Ελλάδα, με έμφαση στην παροχή λύσεων σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, όπως εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων, και στην προώθηση μιας κουλτούρας ένταξης και διαφορετικότητας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2010 και αναγνωρίστηκε το 2022 ως μία από τις 10 καλύτερες στην Ευρώπη στις υπηρεσίες Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης.
- Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις ή στόχοι του κλάδου σας;
Στόχος μας είναι να ανακαλύπτουμε συνεχώς νέες τάσεις και τεχνικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας, παρέχοντας “άριστες” λύσεις. Επιπλέον, στοχεύουμε στην παροχή υπηρεσιών που θα κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο για όλους, φέρνοντας επιχειρηματικά αποτελέσματα που δεσμεύουν τα ενδιαφερόμενα μέρη, προωθώντας την κυκλική οικονομία και ενθαρρύνοντας πρακτικές καλής διακυβέρνησης σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες.
2. Το πρόβλημα / ανάγκη
- Ποιο ήταν το βασικό πρόβλημα ή ανάγκη που σας οδήγησε να αναζητήσετε λύση;
Η ανάγκη ήταν η προμήθεια μία πλατφόρμας με την οποία θα μπορούμε να έχουμε καθαρή εικόνα των permissions που έχουν δοθεί στο Sharepoint Filing System που διαθέτουμε όπως και η παρακολούθηση και αποδέσμευση του χώρου όποτε χρειάζεται.
- Τι σας δυσκόλευε περισσότερο στην καθημερινή σας λειτουργία;
Δεν υπάρχει εργαλείο από τον κατασκευαστή (Microsoft) με το οποίο μπορείς να δεις αναλυτικά τα permissions ανά φάκελο, όπως επίσης η αυτόματη εκκαθάριση παλαιών αρχείων ή/και εκδόσεων για την αποδέσμευση χώρου.
- Ποιες άλλες λύσεις είχατε δοκιμάσει πριν;
Δεν είχαμε προβεί σε κάποια άλλη λύση, πάρα μόνο είχαμε προμηθευτεί επιπλέον χώρο (Storage) στο Microsoft Cloud
3. Η λύση που παρείχε η Orthology
- Τι σας έκανε να επιλέξετε τη δική μας υπηρεσία/προϊόν;
Όπως αναφέραμε, το προϊόν κάλυπτε πλήρως την ανάγκη μας και έχει επίσης ένα πολύ φιλικό περιβάλλον για την χρήστη και τη διαχείριση.
- Πώς ήταν η διαδικασία συνεργασίας/υλοποίησης;
Πολύ εύκολη, απλά δόθηκαν δικαιώματα στην εφαρμογή και έγινε η συλλογή δεδομένων από τον 365 Tenant.
- Υπήρχε κάτι που σας εντυπωσίασε θετικά;
Ναι, το πολύ εύχρηστο και απλό περιβάλλον της εφαρμογή και οι πολλαπλές δυνατότητες και reporting που προσφέρει.
4. Αποτελέσματα
- Τι αλλαγές είδατε μετά την εφαρμογή της λύσης;
Έχουμε αναλυτικό reporting όποτε μας ζητηθεί, όπως επίσης και ενημερώσεις καθημερινές για τις λειτουργίες του Microsoft 365 που διαθέτουμε.
- Μπορείτε να μας δώσετε συγκεκριμένα παραδείγματα (π.χ. μετρήσιμα αποτελέσματα, βελτίωση χρόνου, μείωση κόστους, αύξηση πωλήσεων);
Μπορέσαμε να αποδεσμεύσουμε χώρο στο cloud, που στην περίπτωση που δεν είχαμε το Syskit θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε προμήθεια επιπλέον Storage. Επίσης υπάρχει βελτίωση χρόνο όσον αφορά το reporting και την προσθήκη ή αφαίρεση προσβάσεων όποτε ζητηθεί.
- Πώς έχει αλλάξει η καθημερινότητά σας;
Έχει αλλάξει προς το καλύτερο λόγω των καθημερινών ενημερώσεων που λαμβάνουμε και των διευκολύνσεών που μας έχει προσφέρει αυτή η λύση.


