Παρουσιάζουμε το GFI HelpDesk, μια ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης πληροφορικής που έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό και την απλοποίηση των εργασιών του helpdesk. Με το GFI HelpDesk, μπορείτε να διαχειρίζεστε και να επιλύετε αποτελεσματικά τα αιτήματα υποστήριξης IT, να βελτιώνετε την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιστοποιείτε την παραγωγικότητα της ομάδας υποστήριξης.
-
Εξορθολογισμένη διαχείριση εισιτηρίων: Κεντρικοποιήστε και αυτοματοποιήστε τη διαχείριση των εισιτηρίων υποστήριξης IT, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική διαχείριση, παρακολούθηση και επίλυση των αιτημάτων των χρηστών.
-
Βελτιωμένη εμπειρία πελατών: Παρέχετε έγκαιρη και αποτελεσματική υποστήριξη στους χρήστες σας, βελτιώνοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών σας.
-
Βάση γνώσεων και πύλη αυτοεξυπηρέτησης: Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να βρίσκουν λύσεις σε κοινά ζητήματα μέσω μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης και μιας βάσης γνώσεων με δυνατότητα αναζήτησης, μειώνοντας τον αριθμό των επαναλαμβανόμενων αιτημάτων υποστήριξης.
-
Αναφορές και αναλύσεις: Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της υποστήριξης, εντοπίστε τάσεις και λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση των λειτουργιών υποστήριξης.
-
Το GFI HelpDesk ενσωματώνεται απρόσκοπτα με δημοφιλή εργαλεία διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM), όπως το GFI ServiceDesk, το GFI MAX RemoteManagement και άλλες εφαρμογές τρίτων, επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε την υπάρχουσα υποδομή πληροφορικής.