Need Help? Call us now 210 60 80 091
Παρουσιάζουμε το GFI HelpDesk, μια ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης πληροφορικής που έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό και την απλοποίηση των εργασιών του helpdesk για τις επιχειρήσεις στην Αττική. Με το GFI HelpDesk, μπορείτε να διαχειρίζεστε και να επιλύετε αποτελεσματικά τα αιτήματα υποστήριξης IT, να βελτιώνετε την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιστοποιείτε την παραγωγικότητα της ομάδας υποστήριξης.
  • Εξορθολογισμένη διαχείριση εισιτηρίων: Κεντρικοποιήστε και αυτοματοποιήστε τη διαχείριση των εισιτηρίων υποστήριξης IT, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική διαχείριση, παρακολούθηση και επίλυση των αιτημάτων των χρηστών.
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελατών: Παρέχετε έγκαιρη και αποτελεσματική υποστήριξη στους χρήστες σας, βελτιώνοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών σας.
  • Βάση γνώσεων και πύλη αυτοεξυπηρέτησης: Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να βρίσκουν λύσεις σε κοινά ζητήματα μέσω μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης και μιας βάσης γνώσεων με δυνατότητα αναζήτησης, μειώνοντας τον αριθμό των επαναλαμβανόμενων αιτημάτων υποστήριξης.
  • Αναφορές και αναλύσεις: Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της υποστήριξης, εντοπίστε τάσεις και λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση των λειτουργιών υποστήριξης.
  • Διαχείριση εισιτηρίων: Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τα δελτία υποστήριξης με λειτουργίες όπως η δημιουργία, η ανάθεση, η ιεράρχηση, η κλιμάκωση και η παρακολούθηση δελτίων, εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επίλυση.
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης: Παρέχετε μια φιλική προς το χρήστη πύλη αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι χρήστες μπορούν να καταγράφουν και να παρακολουθούν τα αιτήματά τους για υποστήριξη, να έχουν πρόσβαση σε Συχνές Ερωτήσεις και άρθρα της βάσης γνώσεων, μειώνοντας την εξάρτηση από το προσωπικό πληροφορικής για ερωτήσεις ρουτίνας.
  • Διαχείριση SLA: Καθορισμός και επιβολή συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών (SLA) για την ιεράρχηση και τήρηση των δεσμεύσεων χρόνου απόκρισης και επίλυσης για διαφορετικούς τύπους αιτημάτων υποστήριξης.
  • Αναφορές και πίνακες ελέγχου: Δημιουργία αναφορών και πρόσβαση σε πίνακες ελέγχου σε πραγματικό χρόνο για την παρακολούθηση βασικών μετρήσεων, την ανάλυση της απόδοσης και τον εντοπισμό τομέων για βελτίωση.
  • Το GFI HelpDesk ενσωματώνεται απρόσκοπτα με δημοφιλή εργαλεία διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM), όπως το GFI ServiceDesk, το GFI MAX RemoteManagement και άλλες εφαρμογές τρίτων, επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε την υπάρχουσα υποδομή πληροφορικής.
  • Το GFI HelpDesk διαθέτει ένα φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας που απλοποιεί τη διαδικασία υποβολής και παρακολούθησης εισιτηρίων, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν εύκολα με το σύστημα helpdesk.
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το GFI HelpDesk ή για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη επίδειξη, επικοινωνήστε με την ομάδα μας στο sales@orthology.gr ή καλέστε μας στο 210 60.80.091. η ειδική ομάδα υποστήριξής μας είναι διαθέσιμη να σας βοηθήσει με οποιαδήποτε ερώτηση ή τεχνική βοήθεια μπορεί να χρειαστείτε.

Βελτιστοποιήστε τις λειτουργίες υποστήριξης IT και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας με το GFI HelpDesk.