Ειδικότερα, θα δούμε:

– Τι είναι το AnyDesk,

– Τις βασικές λειτουργίες του AnyDesk,

– 5 πλεονεκτήματα του AnyDesk

– Πώς να εγκαταστήσετε το AnyDesk στην επιχείρησή σας.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με μία συνοπτική εισαγωγή.

Τι Είναι το AnyDesk;

Το AnyDesk αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία απομακρυσμένης πρόσβασης και ελέγχου των λογισμικών και συσκευών ενός δικτύου π.χ. υπολογιστών, κινητών, tablets, servers ή άλλων.

Λειτουργεί είτε on-premises, δηλαδή με τη σταθερή του εγκατάσταση στους servers του δικτύου, είτε μέσω cloud, δηλαδή μέσω της χρήσης του cloud του ίδιου του AnyDesk, χωρίς να απαιτείται εγκατάστασή του στο δίκτυο.

Με την έναρξη εφαρμογής του, η κάθε επιχείρηση ή ο IT manager μπορούν να εξατομικεύσουν το AnyDesk, ώστε να προσαρμόζεται πλήρως στις καθημερινές χρήσεις που επιθυμούν να κάνουν, και να επιλέξουν τις λειτουργίες της προτίμησής τους.

Οι λειτουργίες του AnyDesk δεν περιορίζονται μόνο σε εκείνες που αφορούν τον απομακρυσμένο έλεγχο και διαχείριση (remote monitoring and management) ενός δικτύου, αλλά περιλαμβάνουν και επιπλέον εργαλεία ασφαλείας και συνεργασίας.

Ας δούμε, πιο συγκεκριμένα, σε τι ακριβώς αναφερόμαστε.

4 Βασικές Λειτουργίες του AnyDesk

Κάθε λειτουργία που παρέχει το AnyDesk στηρίζεται σε έναν συνδυασμό υπηρεσιών, τις οποίες αναλύουμε παρακάτω.

Λειτουργία #1: Απομακρυσμένη πρόσβαση & έλεγχος

Καταρχάς, η απομακρυσμένη πρόσβαση και έλεγχος του AnyDesk συνίσταται στη δυνατότητα κοινής χρήσης της επιφάνειας εργασίας με άλλους χρήστες ή συσκευές του δικτύου και πρόσβασης σε αυτή, χωρίς να απαιτείται χειροκίνητη αποδοχή της.

Παράλληλα, παρέχεται η υπηρεσία Wake on LAN, η οποία επιτρέπει την απομακρυσμένη ενεργοποίηση και σύνδεση σε συσκευές που βρίσκονται σε αναστολή.

Όλες οι παραπάνω ενέργειες συγκεντρωποιούνται μέσω μίας ειδικής πλατφόρμας κεντρικής διαχείρισης, η οποία προσαρμόζεται σε κάθε συσκευή υπολογιστή και κινητή συσκευή Android.

Λειτουργία #2: Διαχείριση IT & προσαρμογή

Αν και οι παραπάνω υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης διευκολύνουν τόσο τα μέλη των επιχειρήσεων όσο και τους ειδικούς IT, η λειτουργία διαχείρισης και προσαρμογής του AnyDesk στις ανάγκες κάθε IT υποδομής εξυπηρετεί κυρίως IT managers.

Ο κάθε IT manager μπορεί να δημιουργήσει δικό του προφίλ χρήστη, όπου θα τηρεί βιβλίο διευθύνσεων των επιχειρήσεων-πελατών. Η διαχείριση των IT ζητημάτων που αφορούν κάθε πελάτη συγκεντρώνονται στην κονσόλα διαχείρισης του AnyDesk, την οποία ο IT manager μπορεί να διαμορφώσει ειδικά, ώστε να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Ακόμη, μέσω της πλατφόρμας οργανώνονται οι συνεδρίες παροχής υποστήριξης IT και ελέγχονται οι χρήστες που έχουν δικαίωμα εισόδου στις συνεδρίες αυτές.

Λειτουργία #3: Συνεργασία & συντονισμός

Συγχρόνως, τόσο οι IT υπάλληλοι (in-house ή outsourced) όσο και τα μέλη μιας επιχειρήσεις μπορούν να προσκαλέσουν μέσω του AnyDesk κάποιον άλλον χρήστη για να αποκτήσει πρόσβαση στις συσκευές τους και να συμμετάσχει σε μία συνεργατική περίοδο λειτουργίας της συσκευής.

Κατά την περίοδο αυτή, παρέχεται και η δυνατότητα live chat, για τον καλύτερο συντονισμό των συμμετεχόντων μελών.

Ακόμη, τα μέλη μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους μέσω της χρήσης του ενσωματωμένου λευκοπίνακα του AnyDesk, όπου μπορούν να αποτυπώσουν απεικονιστικά οποιαδήποτε πληροφορία.

Λειτουργία #4: Ασφάλεια και απόρρητο

Τέλος, η ασφάλεια & το απόρρητο στη χρήση του AnyDesk παρέχονται μέσω ειδικών ρυθμίσεων που ο εκάστοτε χρήστης μπορεί να επιλέξει.

Ειδικότερα, ένας χρήστης ή μία ομάδα χρηστών μπορούν να συντάξουν λίστα επιτρεπόμενων, ώστε να περιορίσουν τη σύνδεση και την επικοινωνία μεταξύ συγκεκριμένων συσκευών.

Στο ίδιο πλαίσιο, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων για την πρόσβαση στις συσκευές, όπως επίσης και η δυνατότητα κεντρικής παρακολούθησης των συνδέσεων σε κάθε συσκευή μέσω της ενεργοποίησης του Screen Frame του AnyDesk.

Παράλληλα, ο κάθε χρήστης μπορεί να επιλέξει να συνδεθεί σε μία άλλη συσκευή κάνοντας χρήση της λειτουργίας απορρήτου. Δηλαδή, κατά τη σύνδεσή του σε αυτή, επιλέγεται το “σκοτείνιασμα” της οθόνης της, ώστε οι ενέργειες που πραγματοποιούνται να μη γίνονται ορατές σε τυχόν μη εξουσιοδοτημένους τρίτους παρευρισκόμενους.

Συνολικά, συμπεραίνουμε ότι οι λειτουργίες του AnyDesk το καθιστούν κάτι παραπάνω από ένα απλό εργαλείο απομακρυσμένης πρόσβασης και φέρουν πολλά και διαφορετικά πλεονεκτήματα για μία επιχείρηση ή μία ομάδα ειδικών IT.

Ορισμένα, λοιπόν, από αυτά τα αναλύουμε αμέσως παρακάτω.

5 Πλεονεκτήματα του AnyDesk

Αν και τα πλεονεκτήματα ενός εργαλείου, όπως το AnyDesk, έχουν να κάνουν με τη χρήση που γίνεται κάθε φορά, υπάρχουν ορισμένα τα οποία μπορούν να εκμεταλλευτούν οι χρήστες σε κάθε περίπτωση.

Πλεονέκτημα #1: Εξατομίκευση

Όπως προαναφέραμε, οι IT managers αλλά και τα ίδια τα μέλη μιας επιχείρησης μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους προφίλ στο AnyDesk και να διαμορφώσουν τις ρυθμίσεις και το interface του έτσι ώστε να προσαρμόζεται ακριβώς στις ανάγκες τους.

Κάτι τέτοιο διευκολύνει την κατηγοριοποίηση των εργασιών μέσω του AnyDesk και απλοποιεί την ανεύρεση και χρήση τους για κάθε ζήτημα IT τυχόν προκύψει.

Πλεονέκτημα #2: Κεντροποίηση IT πολιτικών

Συγχρόνως, το AnyDesk επιτρέπει την ομαδοποίηση και κεντροποίηση των λειτουργιών και IT πολιτικών της κάθε συσκευής στην οποία βρίσκεται εγκατεστημένο.

Αυτό διευκολύνει τη συγκεντρωτική παραμετροποίησή τους από μία και μόνο συσκευή, χωρίς να απαιτείται η πρόσβαση και εκτέλεση ενεργειών σε κάθε συσκευή ξεχωριστά.

Είναι εμφανές, λοιπόν, ότι ένα τέτοιο πλεονέκτημα συμβάλλει σημαντικά στην εξοικονόμηση χρόνου για τους διαχειριστές του δικτύου μιας επιχείρησης.

Πλεονέκτημα #3: Ενσωματώσεις API

Ακόμη ένα πλεονέκτημα αποτελεί και η δυνατότητα ενσωμάτωσης του AnyDesk σε API.

Ας θυμηθούμε ότι API ή, αλλιώς, application programming interface είναι το σύστημα μεταβίβασης δεδομένων και επικοινωνίας μεταξύ εφαρμογών λογισμικού.

Δηλαδή, σε περίπτωση που οι υπάλληλοι μιας επιχείρησης χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό προγραμμάτων, το AnyDesk μπορεί να ενσωματωθεί αποτελεσματικά στα προγράμματα αυτά, μέσω εξειδικευμένων επιλογών interface.

Πλεονέκτημα #4: Εναλλακτικές on-premises ή cloud

Όπως προαναφέραμε, η εφαρμογή του AnyDesk μπορεί να λειτουργήσει τόσο on-premises όσο και μέσω cloud.

Η εναλλακτική on-premises πραγματοποιείται με εγκατάσταση του AnyDesk στους servers. Αυτό σημαίνει ότι η διαχείρισή του πραγματοποιείται αποκλειστικά εντός του δικτύου της επιχείρησης, ώστε να προσφέρονται περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης και εξατομίκευσης.

Από την άλλη, η λειτουργία του AnyDesk μέσω cloud κάνει χρήση των υποδομών cloud της εταιρείας AnyDesk. Ως αποτέλεσμα αυτού, δεν επιτρέπεται μεν πλήρης εξατομίκευσή του AnyDesk, αλλά η ευθύνη για τη συντήρηση και ανανέωση της εφαρμογής του στο cloud βρίσκεται στα χέρια της ίδιας της εταιρείας, χωρίς να επιβαρύνονται οι ομάδες IT με τις σχετικές ενέργειες.

Έτσι, το AnyDesk εγκαθίσταται σε δύο διαφορετικές μορφές, ώστε να εξυπηρετούνται εταιρείες με διαφορετικές ανάγκες IT.

Πλεονέκτημα #5: Τιμολογιακή ευελιξία

Τελευταίο αλλά εξίσου βασικό πλεονέκτημα του AnyDesk αποτελεί το ότι οι επιχειρήσεις δεν δεσμεύονται με την αγορά ενός τυποποιημένου πακέτου σε ενιαία τιμή για κάθε βαρύτητα χρήσης.

Αντιθέτως, δίνεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών πακέτων υπηρεσιών, των οποίων η τιμή κυμαίνεται αναλόγως των δυνατοτήτων που προσφέρουν.

Τα πακέτα του AnyDesk, λοιπόν, τιμολογούνται όπως φαίνεται παρακάτω:

Έτσι, χρήση του AnyDesk μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε ομάδα IT ή υπαλλήλων, μεγάλη ή μικρή, ανεξαρτήτως πολυπλοκότητας αναγκών και budget.

Εάν ενδιαφέρεστε, λοιπόν, να κάνετε χρήση του AnyDesk, ας κλείσουμε με το πώς μπορείτε να το εγκαταστήσετε στην επιχείρησή σας.

Πώς να Εγκαταστήσετε το AnyDesk στην Επιχείρησή σας

Όπως συμβαίνει και σε κάθε περίπτωση λογισμικού, η λειτουργία του AnyDesk απαιτεί εγκατάστασή του στις συσκευές από τις οποίες θα χρησιμοποιηθεί.

Ωστόσο, είδαμε ότι η εγκατάσταση του AnyDesk μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο στους servers σας (on-premises) όσο και μέσω υπηρεσιών cloud.

Αφενός, η επιλογή on-premises αποτελεί μία εξατομικευμένη λύση για επιχειρήσεις με ειδικό πρωτόκολλο ασφαλείας και επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο, συντήρηση, ανανέωση και διαμόρφωση των ρυθμίσεων του AnyDesk από την ομάδα IT σας.

Αφετέρου, η εγκατάσταση μέσω cloud δεν παρέχει δυνατότητες πλήρους εξατομίκευσης, αλλά συνεπάγεται την συντήρηση και διαχείριση του AnyDesk από την παραγωγό εταιρεία, διευκολύνοντας τους IT ειδικούς της εμπιστοσύνης σας.

Η κάθε μορφή εγκατάστασης, δηλαδή, επιτρέπει διαφορετικές χρήσεις του AnyDesk και η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να πραγματοποιήσει την επιλογή εκείνη που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της.

Για το λόγο αυτό, στην Orthology παρέχουμε πλήρεις υπηρεσίες IT που περιλαμβάνουν το σχεδιασμό λύσεων IT, την καθοδήγηση ως προς την εγκατάσταση προγραμμάτων, όπως είναι το AnyDesk, και την υλοποίηση της εγκατάστασης αυτής.

Επομένως, εάν επιθυμείτε να εγκαταστήσετε το AnyDesk και να λάβετε την κατάλληλη υποστήριξη ως προς τη χρήση του, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας